розробка позиціонування та створення концепції бренду чи нових продуктів;
підгтовка ідеологічного підгрунття для розробки айдентики;
робота над побудовою образу кандидата, політика, посадовця або особистого іміджу публічної особи не політичної сфери, вироблення стилю рольової поведінки та зовнішнього вигляду;
впровадження іміджевих on-line та off-lіne кампаній;
експертне позиціонування;
психологічна підготовка спікерів до публічних виступів, теле-, радіо-ефірів, інтервю;
тренінги особистісного вдосконалення;
заняття з риторики та вміння триматися перед камерою;
репутаційний менеджмент, аналіз можливих ризиків та існуючих загроз, вжиття антикризових заходів;
рекомендації щодо контенту та дизайну друкованих матеріалів, зовнішньої реклами, іміджевої/сувенірної продукції, публікацій у соцмережах.